Nine Casino » Algemene Voorwaarden

Algemene bedrijfsvoorwaarden

De volgende algemene voorwaarden van Nine Casino worden van kracht op 1 mei 2024. Lees het gedeelte ‘Algemene voorwaarden’ zorgvuldig door voordat u het spel gaat spelen. Door gebruik te maken van de website bevestigt u automatisch dat u akkoord gaat met de algemene voorwaarden.

Deze Algemene Voorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetten van Costa Rica.

De Engelse versie is gezaghebbend.

ALGEMEEN

  1. U begrijpt dat u door deel te nemen aan de Spelen het risico op zich neemt dat u het geld dat op uw rekening bij 9nine-casino.de is gestort, kwijtraakt. In sommige rechtsgebieden kan online gokken illegaal zijn. U begrijpt en gaat ermee akkoord dat 9nine-casino.de u geen juridisch advies of garanties kan geven met betrekking tot de wettigheid van uw gebruik van de diensten van de website. Het Bedrijf beweert niet dat de diensten van de Website voldoen aan de wettelijke vereisten in uw rechtsgebied. U gebruikt de diensten van 9nine-casino.de naar eigen keuze en naar eigen goeddunken, waarbij u het risico van aansprakelijkheid op zich neemt door te beslissen of het gebruik van de diensten van de website legaal is volgens de toepasselijke wetgeving van uw rechtsgebied. Je registreert je op de website en neemt op eigen risico deel aan de spellen.
  2. 9nine-casino.de is eigendom van en wordt beheerd door Unodos Rica Limitada. Het registratienummer is 3102897036. Het bedrijf is opgericht en valt onder de wetten van Costa Rica. De statutaire zetel is gevestigd op PROVINCIA 01 SAN JOSE, CANTON 01 SAN JOSE, MATA REDONDA, SABANA OESTE, AVENIDA DOCE C (hierna gezamenlijk het “Bedrijf” of “Casino” genoemd). Speel verantwoord. 9nine-casino.de accepteert alleen klanten ouder dan 18 jaar.
  3. Deze Algemene Voorwaarden kunnen indien nodig door het Casino worden gewijzigd. We zullen ons best doen om onze spelers via e-mail op de hoogte te stellen van eventuele belangrijke wijzigingen. We raden echter alle spelers aan deze pagina regelmatig te bezoeken en te controleren op mogelijke wijzigingen.
  4. Deze Algemene Voorwaarden vormen een bindende overeenkomst tussen u en het Casino. Spelers moeten deze Algemene Voorwaarden in hun geheel lezen voordat ze een account registreren. Als u het niet eens bent met enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden, mag u de Website niet gebruiken of blijven gebruiken.
  5. U stemt ermee in om communicatie van ons elektronisch (d.w.z. via e-mail), sms of telefoongesprek (communicatiekanalen) te ontvangen. Wij zullen met u communiceren via communicatiekanalen of door mededelingen op de Website te plaatsen. U kunt zich afmelden voor het ontvangen van aanbiedingen via e-mail van het casino. U kunt het afmeldingsverzoek ook naar onze ondersteuning sturen om u af te melden voor sms-berichten of telefoongesprekken. We behouden ons echter nog steeds het recht voor om u belangrijke informatie te sturen over uw account, uw accountsaldo of de functionaliteit van de website, zelfs als u zich heeft afgemeld voor het ontvangen van reguliere e-mails.
  6. Houd er rekening mee dat sommige games mogelijk niet beschikbaar zijn in bepaalde rechtsgebieden. Dit komt door het beleid van de spelaanbieder, dat van tijd tot tijd kan veranderen.
  7. We kunnen niet garanderen dat inkomsten, stortingen, winsten of bonussen die de speler ontvangt als inwoner van de landen waarvoor beperkingen gelden door de hoofdlicentiehouder, software- en betalingsprovider door het gebruik van gecodeerde verbindingen via internet vanaf zijn apparaten naar een netwerk met de doel van zijn geolocatie te vervalsen, te verkrijgen of te accumuleren, vervalt niet en kan door ons op verzoek niet worden teruggevorderd. Dergelijke acties van de kant van spelers worden beschouwd als een schending van deze Algemene Voorwaarden en wij behouden ons het recht voor om uw account niet te openen, uw account op te schorten, te sluiten, de betaling van uw winsten in te houden en dergelijke fondsen te gebruiken voor eventuele schade die door u is veroorzaakt.
  8. Fashion TV videoslot is niet beschikbaar in de volgende landen: Cuba, Jordanië, Türkiye, Saoedi-Arabië.
  9. Planet of the Apes videoslot is niet beschikbaar in de volgende gebieden: Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije, Oekraïne.
  10. Vikings videoslot is niet beschikbaar in de volgende landen: Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea-Nieuw-Guinea, Qatar, Rusland, Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten van Amerika.
  11. Narcos videoslot is niet beschikbaar in de volgende gebieden: Indonesië, Zuid-Korea.
  12. Bovendien zijn Universal Monsters (Dracula, The Amazon Terror, The Phantom’s Curse en The Invisible Man) alleen beschikbaar in de volgende gebieden: Andorra, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Georgië, IJsland, Liechtenstein, Moldavië, Monaco, Montenegro, Noorwegen, Rusland, San Marino, Servië, Oekraïne, Noord-Macedonië, Turkije, Oostenrijk, Cyprus, Finland, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Luxemburg, Malta, Nederland, Polen, Slowakije en Slovenië.
  13. Spelers uit de volgende landen komen niet in aanmerking om jackpots te winnen van jackpotspellen aangeboden door NetEnt (zoals maar niet beperkt tot Mega Fortune en Arabian Nights): Australië, Azerbeidzjan, China, Denemarken, India, Israël, Italië, Japan, Maleisië, Qatar , Rusland, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Oekraïne. Het Casino zal redelijke inspanningen leveren om te voorkomen dat spelers uit deze landen toegang krijgen tot de spellen, maar als spelers uit een van de genoemde landen de jackpot winnen, wordt de jackpotwinst ongeldig verklaard.
  14. Spelers uit Australië komen niet in aanmerking om de spellen van Amatic te spelen.
  15. Spelers uit de volgende landen komen niet in aanmerking om de spellen van Microgaming te spelen: VS, Singapore, Italië, Denemarken, Zuid-Afrika, Frankrijk, Groot-Brittannië, Spanje, België, Australië, Taiwan, de Filipijnen.
  16. Spelers uit Canada komen niet in aanmerking om NYX (NextGen)-spellen te spelen.

BESCHIKBAARHEID VAN HET SPEL

VALUTA AANVAARD

Op de website kun je spelen met de volgende valuta: EUR, BRL, CAD, NOK, NZD, CZK, ZAR, BGN, HRK, RON, AUD, BTC en andere cryptocurrencies.

Universal Monsters (Dracula, The Amazon Terror, The Phantom’s Curse en The Invisible Man) mogen alleen gespeeld worden in de volgende gebieden: Andorra, Oostenrijk, Armenië, Azerbeidzjan, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Georgië, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Moldavië, Monaco, Montenegro, Nederland, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Rusland, San Marino, Servië, Slowakije, Slovenië, Türkiye en Oekraïne.

WIE KAN SPELEN

Het casino accepteert alleen spelers uit landen en geografische regio’s waar online gokken wettelijk is toegestaan. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om zichzelf op de hoogte te stellen van de toepasselijke gokwetten en -regels van het relevante rechtsgebied voordat hij weddenschappen op de website plaatst.

Het Casino accepteert alleen volwassen spelers (de minimumleeftijd is 18 jaar oud) en spelers die de leeftijd hebben bereikt die is gespecificeerd in het rechtsgebied waar de speler woont om in aanmerking te komen voor online gokken. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om zichzelf op de hoogte te stellen van de toepasselijke wet- en regelgeving van het relevante rechtsgebied met betrekking tot leeftijdsbeperkingen voor online gokken.

Het is uitsluitend uw verantwoordelijkheid om uzelf te informeren en ervoor te zorgen dat u geen wetten overtreedt die op u van toepassing zijn door deel te nemen aan de Spelen. Het storten van echt geld en het spelen voor echt geld zijn onderworpen aan de wetten van uw land en het is uw eigen verantwoordelijkheid om te voldoen aan de regelgeving die in uw land van toepassing is.

Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om een ​​bewijs van leeftijd van de Speler te vragen en de toegang tot de Website te beperken of de account op te schorten van een Speler die niet aan deze vereiste voldoet.

Het is spelers uit de volgende landen en hun territoria (“Beperkte Landen”) niet toegestaan ​​om stortingen te doen en spellen om echt geld te spelen: Verenigde Staten van Amerika, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Franse overzeese gebiedsdelen (Guadeloupe, Martinique, Frans-Guyana, Réunion, Mayotte , Sint Maarten, Frans-Polynesië, Wallis en Futuna, Nieuw-Caledonië), Nederland, Israël, Litouwen, Nederlands West-Indië en Curaçao, Azerbeidzjan, Armenië, Gibraltar, Jersey, Wit-Rusland, Kazachstan, Kirgizië, Moldavië, Rusland, Tadzjikistan, Oezbekistan, Oekraïne. Het Casino kan geen succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen garanderen als de speler dit beleid inzake beperkte landen schendt.

Spelers uit de volgende door de Financial Action Task Force (FATF) beperkte landen en hun territoria mogen geen stortingen doen of spellen om echt geld spelen – op de zwarte lijst: Noord-Korea en Iran, en op de grijze lijst: Albanië, Barbados, Burkina Faso, Cambodja, Kaaimaneilanden, Jamaica, Jordanië, Haïti, Mali, Marokko, Myanmar (Birma), Nicaragua, Pakistan, Panama, Filippijnen, Senegal, Zuid-Soedan, Syrië, Turkije, Oeganda, Verenigde Arabische Emiraten, Jemen en Zimbabwe. Het Casino kan geen succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen garanderen als de Speler dit Algemene Voorwaarden-beleid schendt.

We accepteren ook geen betalingen en gebruikers uit de volgende landen en gebieden: Afghanistan; Amerikaans-Samoa; Barbados; Botswana; Burundi; Cambodja; Centraal-Afrikaanse Republiek; Cuba; Noord-Korea (DPRK); Democratische Republiek Congo; Fiji; Frankrijk; Guam; Iran; Irak; Libanon; Libië; Mali; Myanmar (Birma); Nicaragua; Pakistan; Palau; Palestina; Samoa; Somalië; Zuid-Soedan; Soedan; Syrië; Krim-regio (Oekraïne); Trinidad en Tobago; Oeganda; Venezuela; Jemen; Zimbabwe.

GEBRUIK VAN HET SPELERACCOUNT

Om via de website weddenschappen te kunnen plaatsen, moet u zich eerst op de website registreren en een account openen.

U mag slechts één (1) account hebben. Per huishouden, IP en PC is slechts één account toegestaan. Als u meer dan één account probeert te openen, kunnen alle accounts die u probeert te openen worden opgeschort of gesloten en kunnen alle weddenschappen ongeldig worden verklaard. Bovendien zullen alle inkomsten, stortingen, winsten of bonussen die u heeft ontvangen of verzameld tijdens de periode dat het dubbele account actief was, verbeurd worden verklaard en door ons kunnen worden teruggevorderd. U zult ons op verzoek alle bedragen terugbetalen die van de dubbele rekening zijn afgeschreven. Als u nog een account wilt openen, kunt u dit doen door contact op te nemen met de ondersteuning via [email protected]. Wanneer er een nieuwe rekening wordt geopend, wordt de oude rekening gesloten. Als u ontdekt dat u meer dan één geregistreerd account heeft, moet u ons hiervan onmiddellijk op de hoogte stellen. Anders wordt de toegang tot uw account mogelijk geblokkeerd.

U moet alle vereiste informatie verstrekken in uw registratieformulier, inclusief een geldig e-mailadres. Als u geen geldig e-mailadres opgeeft, kunnen wij u niet helpen “vergeten wachtwoorden” te herstellen. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de informatie die u verstrekt waar, volledig en nauwkeurig is.

Als onderdeel van het registratieproces moet u uw gebruikersnaam en wachtwoord kiezen om in te loggen op de website. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat uw inloggegevens veilig worden bewaard. U mag uw inloggegevens met niemand delen. Het Casino is niet verantwoordelijk voor misbruik van uw account door derden als gevolg van het delen van uw inloggegevens met derden, zowel opzettelijk als per ongeluk, actief of passief.

Om de veiligheid van transacties te garanderen, gebruiken we SSL-codering. Alle klantgegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet aan derden verkocht.

Houd er rekening mee dat opnames moeten worden gedaan via dezelfde methode als waarmee u heeft gestort. Als u bijvoorbeeld met een creditcard heeft gestort, moet de winst van die storting via een creditcard worden terugbetaald.

Alle informatie die u tijdens de looptijd van deze Overeenkomst aan 9nine-casino.de verstrekt, zal waar, volledig en nauwkeurig zijn en u moet 9nine-casino.de onmiddellijk op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in dergelijke informatie.

Het is u niet toegestaan ​​geld van uw account over te maken naar andere spelers, geld van andere spelers op uw account te ontvangen of gebruikersaccounts over te dragen, te verkopen en/of te kopen.

In bepaalde omstandigheden is het mogelijk dat we een weddenschap per ongeluk hebben bevestigd of een betaling hebben gedaan. In al dergelijke gevallen behoudt het Casino zich het recht voor om geaccepteerde weddenschappen die een dergelijke fout bevatten te annuleren of om de fout te corrigeren door alle weddenschappen opnieuw af te handelen tegen de juiste prijzen/spreads/voorwaarden die van kracht waren op het moment dat de weddenschap werd geplaatst. beschikbaar zonder de fout.

Indien de gebruiker mogelijke fouten of onvolledigheden in de software ontdekt, verbindt hij zich ertoe deze niet te exploiteren. Bovendien verbindt de gebruiker zich ertoe eventuele fouten of onvolledigheden onmiddellijk aan 9nine-casino.de te melden. Indien de Gebruiker de in dit artikel genoemde verplichtingen niet nakomt, heeft het Bedrijf recht op een volledige vergoeding van alle kosten die verband houden met de fout of onvolledigheid, met inbegrip van alle kosten die verband houden met de betreffende fout/onvolledigheid en het niet melden daarvan door de gebruikers zijn gemaakt.

Het bedrijf behoudt zich het recht voor om betalingen in te houden als er een vermoeden of bewijs bestaat van manipulatie van het casinosysteem. Er zullen aanklachten worden ingediend tegen elke gebruiker of andere persoon die het casinosysteem heeft gemanipuleerd of geprobeerd heeft dit te manipuleren. 9nine-casino.de behoudt zich het recht voor om spellen of evenementen die op de website worden aangeboden, te beëindigen en/of te wijzigen.

BORG

Deelname aan spellen is alleen mogelijk als er voldoende tegoed op je account staat om deel te nemen.

Houd er rekening mee dat het minimale stortingsbedrag varieert afhankelijk van het land van waaruit u speelt. Het minimale stortingsbedrag kan € 2, € 5, € 10 of € 15 zijn, of het equivalent in een andere valuta. Het maximale stortingsbedrag is afhankelijk van de betaalmethode die je kiest. Daarnaast bieden wij spelers de mogelijkheid om met bepaalde cryptocurrencies te wedden, met inachtneming van de hierboven genoemde beperkingen.

Onder bepaalde omstandigheden kunnen wij een spelersaccount crediteren met een persoonlijke “bonus”. De voorwaarden voor het toekennen van de bonus en het bedrag van de bonus worden bepaald door het Casino en van tijd tot tijd aangegeven op de Website. Als een account zowel echt geld als bonusgeld bevat, kan het bonusgeld niet worden ingezet voordat het bestaande echte geld is gebruikt. Als u het hoofdstortingsbedrag overboekt of opneemt voordat u aan de bonusinzetvereisten voldoet, gaan het bonusgeld en alle winsten uit deze bonus verloren.

Houd er rekening mee dat bepaalde bonusvoorwaarden van toepassing zijn op bonussen (“Bonusvoorwaarden”). Deze kunt u vinden op de website.

9nine-casino.de is geen financiële instelling en mag daarom niet als zodanig worden behandeld. Uw rekening levert geen rente op.

Het gestorte geld zal binnen een redelijke termijn na bevestiging van de storting op de rekening beschikbaar zijn. Voordat een opname kan worden gedaan, moeten alle eerdere stortingen worden bevestigd.

Het casino is geen wisselkantoor en voert daarom geen conversies tussen valuta uit.

U mag alleen uw eigen creditcard/betaalkaart of een andere betaalmethode gebruiken om geld op uw rekening te storten. De naam op de creditcards of betaalrekeningen die worden gebruikt voor stortingen of opnames moet overeenkomen met de naam op uw account.

Houd er rekening mee dat vanwege de aard van cryptocurrencies er geen stortingslimieten kunnen worden toegepast op stortingen die via betalingssystemen worden gedaan. Als u uw gokken in het casino wilt beperken, gebruik dan een andere beschikbare optie.

Als u stort met behulp van cryptocurrencies, zorg er dan voor dat uw bedrag groter is dan of gelijk is aan de minimale stortingslimiet voor de relevante valuta, zoals weergegeven op de stortingspagina van uw account. Stortingen onder deze limiet kunnen niet worden verwerkt door onze betalingsverwerker en zullen niet op uw rekening terechtkomen of aan u worden terugbetaald.

Internetgokken is mogelijk illegaal in uw rechtsgebied. In dit geval bent u niet bevoegd om deze transactie met uw betaalkaart uit te voeren.

Het is de verantwoordelijkheid van de kaarthouder om zichzelf te informeren over de wetten op het gebied van online gokken in het land waar hij/zij woont.

De deelname van minderjarigen aan de activiteiten die op deze website worden aangeboden, is verboden.

ANNULERINGSBELEID

Het minimale opnamebedrag varieert afhankelijk van het land waar u woont en ligt tussen 50 en 120 EUR.

Als we per ongeluk winsten op uw account bijschrijven die niet van u zijn, hetzij als gevolg van een technische fout in de uitbetalingstabellen, een menselijke fout of een andere reden, blijft het bedrag ons eigendom en wordt het van uw rekening afgetrokken. Als u geld hebt opgenomen dat niet aan u toekomt voordat wij ons bewust werden van de fout, zal het ten onrechte betaalde bedrag (onverminderd eventuele andere rechtsmiddelen en acties die mogelijk beschikbaar zijn bij de wet) een schuld vormen die u aan ons verschuldigd bent. Bij een onjuiste creditnota bent u verplicht ons hiervan direct per e-mail op de hoogte te stellen.

U erkent dat het geld onmiddellijk zal worden gebruikt en dat het Casino niet in terugbetalingen of annuleringen voorziet. 9nine-casino.de behoudt zich het recht voor om aanzienlijke winsten in maandelijkse termijnen uit te betalen.

We behouden ons het recht voor om verificatieprocedures uit te voeren voor elke klant bij de eerste opname en op elk moment daarna, afhankelijk van onze interne beslissing, zonder de speler de redenen voor een dergelijk verzoek uit te leggen. Dergelijke verificaties kunnen bijvoorbeeld kopieën omvatten van het paspoort of de identiteitskaart van de Speler, kopieën van de energierekeningen van de Speler en/of kopieën van de debet-/creditkaarten die zijn gebruikt om te storten.

Het is de verantwoordelijkheid van de speler om ervoor te zorgen dat alle documenten als onderdeel van het KYC-proces echt zijn. Vervalste of frauduleuze documenten kunnen resulteren in de inbeslagname van de stortingen en potentiële winsten van de speler.

Om een ​​opname te kunnen maken, moet een speler de actief gestorte bedragen minstens één keer doorspelen voordat hij kan opnemen. Deze procedure is in overeenstemming met de praktijken ter bestrijding van het witwassen van geld. De speler is volledig verantwoordelijk voor het betalen van alle vergoedingen en belastingen die van toepassing zijn op zijn winsten, in overeenstemming met de wetten van het land waar de speler woont.

De website ondersteunt opnames via Original Credit Transfer (OCT) van Visa en Payment Transfer van Mastercard. Houd er rekening mee dat zelfs voor ondersteunde landen de Website niet in alle gevallen een succesvolle verwerking van creditcardbetalingen kan garanderen, aangezien banken die creditcards uitgeven dergelijke transacties naar eigen goeddunken kunnen blokkeren of weigeren.

In het onwaarschijnlijke geval dat een speler cryptocurrency-geld stort op een ander cryptocurrency-netwerkadres (zoals, maar niet beperkt tot, het verzenden van BTC naar een BCH-adres), zal 9nine-casino.de niet proberen het bedrag terug te vorderen, tenzij het meer bedraagt ​​dan € 5.000. . In dergelijke gevallen wordt een vergoeding van 0,1 BTC in rekening gebracht om het verloren geld terug te vorderen en de kosten van het herstel te dekken. Dit is echter geen garantie dat het geld wordt teruggevorderd.

De interne operationele valuta van de website is de euro. Om deze reden kan het bedrag dat op uw creditcard in rekening wordt gebracht bij transacties in andere valuta iets hoger zijn dan aangegeven op het moment van de transactie, als gevolg van valutaconversies door uw bank en/of het betalingsverwerkingssysteem van het Bedrijf.

De verwerkingstijd voor opnames kan oplopen tot 24 uur. Zodra een opname succesvol is verwerkt en vrijgegeven, zal er een tijdsperiode zijn, afhankelijk van de gebruikte betalingsmethode.

U erkent dat er in uitzonderlijke gevallen extra kosten in rekening kunnen worden gebracht door de bemiddelende banken voor opnames via bankoverschrijving. Het casino heeft geen invloed op deze kosten.

Het maximale opnamebedrag voor een speler is €/$1.000 per dag, €/$3.000 per week en €/$10.000 per maand, tenzij anders vermeld in de algemene voorwaarden van een bepaalde promotie. Uitzonderingen kunnen naar eigen goeddunken van het Bedrijf worden gemaakt voor spelers met een hoger VIP-niveau, indien aanwezig.

Als u meer dan €/$15.000 wint, behoudt het casino zich het recht voor om de uitbetaling op te splitsen in maandelijkse termijnen van maximaal €/$15.000, totdat het volledige bedrag is uitbetaald.

Wij behouden ons het recht voor om aanvullende procedures en middelen te gebruiken om uw identiteit (Know Your Client) te verifiëren wanneer u een storting op uw rekening doet, inclusief de eerste storting. 

Wij behouden ons het recht voor om het nummer in uw account te bellen, wat naar eigen goeddunken een noodzakelijk onderdeel van de KYC-procedure kan zijn. Er worden geen opnames verwerkt totdat het account volledig is geverifieerd.

U erkent dat er in uitzonderlijke gevallen extra kosten in rekening kunnen worden gebracht door de bemiddelende banken voor opnames via bankoverschrijving. Deze kosten vallen buiten de controle van het casino en zijn beperkt tot het equivalent van 16 EUR.

Wij zijn geen financiële instelling en mogen daarom ook niet als zodanig worden behandeld. Er wordt geen rente in rekening gebracht op uw rekening en er worden op geen enkel moment conversie- of ruildiensten aangeboden.

SPEEL VERANTWOORDELIJK

Als om zelfuitsluiting wordt verzocht, zal het casino de account onmiddellijk sluiten en de speler beletten met die account te spelen. We zullen redelijke inspanningen leveren om te voorkomen dat er nieuwe accounts worden geopend, maar het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om ervoor te zorgen dat er geen nieuwe accounts worden geopend. Het casino kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele verliezen op andere accounts.

Als speler heb je onder andere de mogelijkheid om een ​​verlieslimiet voor je account in te stellen.

DORMAN-REKENINGEN

Een inactief (slapend) account is een account waarop een speler twaalf (12) opeenvolgende maanden niet heeft ingelogd of uitgelogd. Als uw account als inactief wordt beschouwd, behoudt het Casino zich het recht voor om maandelijkse administratiekosten van € 10 of het equivalent in een andere valuta (of het huidige rekeningsaldo indien lager) in rekening te brengen, zolang het rekeningsaldo positief blijft.

U machtigt het Casino om deze kosten van uw Account af te schrijven aan het begin van de maand volgend op de dag waarop uw Account als inactief wordt beschouwd en aan het begin van elke volgende maand waarin uw Account inactief blijft. Het casino stopt met het afschrijven van de kosten als het rekeningsaldo nul bereikt of als de rekening opnieuw wordt geactiveerd.

Alle kosten die kunnen ontstaan ​​als onderdeel van het terugbetalingsproces zijn voor rekening van de speler.

ACCOUNT SLUITING

Gebruikers kunnen hun gebruikersaccount sluiten door contact met ons op te nemen via [email protected]. Ninecasino zal al het geld van uw gebruikersaccount terugbetalen. De terugbetalingsmethode wordt naar eigen goeddunken van het Bedrijf gekozen.

Om fraudebestrijdingsmaatregelen te garanderen en het witwassen van criminele opbrengsten, de financiering van terrorisme en misbruik door de Gebruiker te voorkomen, behoudt Ninecasino zich het recht voor om de identiteit van de Gebruiker te verifiëren als onderdeel van de sluiting van de account van de Gebruiker. Dit betekent dat Ninecasino het recht heeft om actuele documenten van gebruikers op te vragen, een interview (Skype- of Zoom-gesprek) met een gebruiker te voeren, bevestiging van de herkomst van het geld en/of een hoge resolutie en zichtbare foto van een selfie van de gebruiker met hun huidige gebruikers om documenten in de buurt van hun gezicht op te vragen, zelfs als de gebruiker in het verleden de identiteitsverificatie heeft doorstaan.

Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om uw Gebruikersaccount te sluiten en u eventuele bedragen uit het saldo van de Gebruikersaccount terug te betalen, onder voorbehoud van aftrek van relevante opnamekosten, naar eigen goeddunken van NineCompany en zonder verplichting tot opgave van redenen of voorafgaande kennisgeving.

VRIJWARING

U bent als enige verantwoordelijk voor het rapporteren en verantwoorden van eventuele belastingen die volgens de toepasselijke wetgeving op u van toepassing zijn op winsten die u van het Bedrijf ontvangt.

U begrijpt dat u door deel te nemen aan de Spellen het risico op zich neemt dat u het geld dat op uw Account is gestort, kwijtraakt.

Het Bedrijf aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade en/of verlies voor een Speler en/of een derde, direct en/of indirect veroorzaakt door:

Fout, drukfout, verkeerde interpretatie, verkeerd verstaan, verkeerd lezen, verkeerde vertaling, spelfout, leesfout, transactiefout, technisch falen, technisch gevaar, registratiefout, schijnbare fout, het verlaten van een spel om welke reden dan ook; 

Overmacht; 

Schending van de Algemene Voorwaarden door de Speler of een derde partij; 

Samenzwering en/of criminele handelingen door de speler of derden; 

Eventuele adviezen of aanbevelingen verstrekt door 9nine-casino.de of een derde partij via de Diensten of de Website; 

Schommelingen op de financiële markten, met name wisselkoersschommelingen.

In geen geval zal het Bedrijf aansprakelijk zijn jegens de Speler voor verlies of schade die voortvloeit uit of verband houdt met het gebruik door de Speler van de Diensten of het onvermogen van het Bedrijf om de Algemene Voorwaarden na te leven en op het moment dat de Algemene Voorwaarden worden aangegaan, Voorwaarden noch voor 9nine-casino.de, noch waren ze redelijkerwijs te voorzien door de speler, hetzij op grond van contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van wettelijke verplichtingen of anderszins.

De totale aansprakelijkheid van het Bedrijf jegens een speler met betrekking tot alle verliezen die voortkomen uit of verband houden met een inzet of weddenschap die door de speler is geplaatst, hetzij in strijd met het contract, onrechtmatige daad (inclusief nalatigheid), schending van een wettelijke plicht of anderszins, zal niet beperkt tot (voor zover toegestaan ​​door de wet) in geen geval meer dan het bedrag van de relevante inzet die door de speler is geplaatst of de weddenschap die aanleiding gaf tot de claim.

Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om uw rekening te sluiten en u het bedrag van uw rekeningsaldo terug te betalen, minus de toepasselijke opnamekosten, naar eigen goeddunken en zonder verplichting om enige reden of voorafgaande kennisgeving op te geven.

FRAUDEBELEID

Het bedrijf hanteert een strikt fraudebestrijdingsbeleid en maakt gebruik van verschillende fraudebestrijdingsinstrumenten en -technieken. Als de speler wordt verdacht van frauduleuze handelingen, inclusief maar niet beperkt tot: deelname aan enige vorm van samenspanning met andere spelers, frauduleuze handelingen tegen andere online casino’s of betalingsproviders, het terugboeken van transacties met een creditcard of het weigeren van bepaalde betalingen, het openen van twee of meer accounts, andere vormen van fraude of faillissement in het land waar hij woont, behoudt het Bedrijf zich het recht voor om een ​​dergelijke account te sluiten en alle opnames aan de Speler op te schorten. Deze beslissing is uitsluitend ter beoordeling van het Bedrijf en de Speler wordt niet op de hoogte gesteld of geïnformeerd over de redenen voor dergelijke acties. Het Bedrijf behoudt zich ook het recht voor om de relevante regelgevende instanties op de hoogte te stellen van frauduleuze handelingen door de Speler, zoals het uitstellen van spelrondes in welk spel dan ook, inclusief gratis spins en bonusfuncties, naar een latere datum waarop de inzetvereisten niet langer van toepassing zijn, waardoor hoge inzetten overblijven. de tafel, bijvoorbeeld bij blackjack, en terugkeren naar het spel nadat de bonusinzetten zijn voltooid, spellen spelen met bonusgeld om spelwaarde op te bouwen, het bonusgeld verliezen en vervolgens de opgebouwde waarde uitbetalen tijdens de Spelen voor echt geld of het gebruik van strategieën die misbruik maken van softwarefouten of -fouten.

Mocht het Casino op de hoogte raken van een Gebruiker die de bonus of een promotie heeft geaccepteerd uitsluitend met het doel een positieve verwachte waarde voor de bonusuitbetaling te creëren door gebruik te maken van bekende praktijken gericht op het verkrijgen van contant geld uit de genoemde bonus, of die op enigerlei wijze probeert om Als u profiteert van de bonussen die u van het Casino ontvangt, zullen wij de winsten onmiddellijk in beslag nemen en de rekening sluiten, met het recht om verdere opnames in te houden. Een voorbeeld van voordeelspel is het uitstellen van een speelronde in welk spel dan ook, inclusief gratis spins en bonusfuncties, naar een latere datum waarop er geen inzetvereisten meer zijn en/of het doen van een nieuwe storting(en) terwijl de gratis spins nog geldig zijn. in een spel. of bonusfuncties beschikbaar zijn. Het Casino behoudt zich het recht voor om opnames in te houden en/of alle winsten in beslag te nemen.

9nine-casino.de verbiedt samenzwering tussen spelers en staat de deelname van robots of geprogrammeerde apparaten van welke aard dan ook aan het spel niet toe.

Het Casino behoudt zich het recht voor om uw account te sluiten en u het bedrag van uw accountsaldo terug te betalen, minus de relevante opnamekosten, naar eigen goeddunken van het bedrijf en zonder enige verplichting tot opgave van redenen of voorafgaande kennisgeving.

Als u uw account heeft gefinancierd met een creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken te betalen als terugbetaling voor de aankopen die u heeft gedaan, tot maximaal het totale gestorte bedrag. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het overtollige bedrag aan u uitbetaald via een van onze beschikbare alternatieve methoden.

Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken voordat het terug te betalen bedrag wordt berekend.

Als onze betalingsverwerkers of het Casino van mening zijn dat een creditcardaankoop om veiligheids- of juridische redenen onaanvaardbaar risico met zich meebrengt, zullen we al dergelijke transacties terugbetalen op de creditcard en alle toepasselijke autoriteiten en partijen op de hoogte stellen.

Als u uw geld terug wilt, kunt u per e-mail contact met ons opnemen

TERUGBETALINGBELEID

Voor klachten over onze dienstverlening kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice, conform de instructies op de website.

Om de terugbetaling te verifiëren, moet u deze documenten verstrekken:

Foto’s van beide zijden van uw paspoort, rijbewijs of ander identiteitsbewijs,

Bewijs van adres (Het adresbewijs moet een foto zijn van een papieren document dat in de afgelopen 90 dagen naar u is verzonden. Dit kan bijvoorbeeld een document zijn dat is uitgegeven door een overheidsinstantie, een bankdocument, een factuur of iets dergelijks.

Als alternatief kunt u de originele pdf van een energierekening, een bankafschrift (met uw naam en rekeningnummer als u dit nog niet heeft geüpload als adresbewijs) uploaden

Het kan tot 7 werkdagen duren voordat er over een terugbetaling wordt beslist.

Indien tot terugbetaling wordt besloten, wordt het restitutiebedrag teruggestort op de rekening van de speler, wordt de speler hiervan op de hoogte gesteld en wordt de procedure binnen 48 uur na de beslissing afgerond.

Als u uw account heeft gefinancierd met een creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken te betalen als terugbetaling voor de aankopen die u heeft gedaan, tot maximaal het totale gestorte bedrag. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het overtollige bedrag aan u uitbetaald via een van onze beschikbare alternatieve methoden.

Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken voordat het terug te betalen bedrag wordt berekend.

Als onze betalingsverwerkers of het Casino van mening zijn dat een creditcardaankoop om veiligheids- of juridische redenen onaanvaardbaar risico met zich meebrengt, zullen we al dergelijke transacties terugbetalen op de creditcard en alle toepasselijke autoriteiten en partijen op de hoogte stellen.

Als u uw geld terug wilt, kunt u per e-mail contact met ons opnemen

Om de terugbetaling te verifiëren, moet u deze documenten verstrekken:

Foto’s van beide zijden van uw paspoort, rijbewijs of ander identiteitsbewijs,

Bewijs van adres (Het adresbewijs moet een foto zijn van een papieren document dat in de afgelopen 90 dagen naar u is verzonden. Dit kan bijvoorbeeld een document zijn dat is uitgegeven door een overheidsinstantie, een bankdocument, een factuur of iets dergelijks.

Als alternatief kunt u de originele pdf van een energierekening, een bankafschrift (met uw naam en rekeningnummer als u dit nog niet heeft geüpload als adresbewijs) uploaden

Het kan tot 7 werkdagen duren voordat er over een terugbetaling wordt beslist.

Indien tot terugbetaling wordt besloten, wordt het restitutiebedrag teruggestort op de rekening van de speler, wordt de speler hiervan op de hoogte gesteld en wordt de procedure binnen 48 uur na de beslissing afgerond.

Als u uw account heeft gefinancierd met een creditcard, behouden wij ons het recht voor om alle opnameverzoeken te betalen als terugbetaling voor de aankopen die u heeft gedaan, tot maximaal het totale gestorte bedrag. Als uw opnames het totale gestorte bedrag overschrijden, wordt het overtollige bedrag aan u uitbetaald via een van onze beschikbare alternatieve methoden.

Voordat een terugbetaling wordt verwerkt, worden alle bonussen en winsten van uw saldo afgetrokken voordat het terug te betalen bedrag wordt berekend.

Als onze betalingsverwerkers of het Casino van mening zijn dat een creditcardaankoop om veiligheids- of juridische redenen onaanvaardbaar risico met zich meebrengt, zullen we al dergelijke transacties terugbetalen op de creditcard en alle toepasselijke autoriteiten en partijen op de hoogte stellen.

KLACHTEN

Voor klachten over onze dienstverlening kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice, conform de instructies op de website.

Klachten worden afgehandeld op de supportafdeling en geëscaleerd binnen de organisatie van het casino als het ondersteunend personeel de zaak niet onmiddellijk kan oplossen. U wordt adequaat geïnformeerd over de status van de klacht.

Als het geschil niet op casinomanagementniveau kan worden opgelost, kunt u contact opnemen met een onafhankelijke instantie, een kansspelautoriteit of de vergunningverlenende autoriteit die op de website staat vermeld.

In het geval van een geschil gaat u ermee akkoord dat de serverlogboeken en -records zullen dienen als de uiteindelijke autoriteit bij het bepalen van de uitkomst van een claim. U stemt ermee in dat in het onwaarschijnlijke geval van een discrepantie tussen het resultaat dat op uw scherm wordt weergegeven en dat van de spelserver, het resultaat dat op de spelserver is geregistreerd prevaleert en u erkent en gaat ermee akkoord dat onze gegevens de uiteindelijke autoriteit zullen zijn bij het bepalen van de Voorwaarden. en omstandigheden van uw deelname aan de relevante online gaming-activiteit en de resultaten van een dergelijke deelname.

Als we contact met u willen opnemen over een dergelijk geschil, gebruiken we de contactgegevens die in uw account zijn opgegeven.

SANCTIES EN BEËINDIGING

Als u enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden schendt, of als het Bedrijf redelijke gronden heeft om te vermoeden dat u deze bepalingen heeft overtreden, behoudt het Casino zich het recht voor om uw account niet te openen, blokkeren of sluiten, om de betaling van uw winsten in te houden en om gebruik te maken van deze gelden ter compensatie van eventuele door u verschuldigde schade.

U erkent dat de uiteindelijke beslissing of u de regels, voorwaarden of bepalingen hebt overtreden op een manier die resulteert in uw opschorting of permanente verbanning van deelname aan onze Site bij ons ligt.

Het Bedrijf behoudt zich uitdrukkelijk alle intellectuele eigendomsrechten op de Diensten en Inhoud voor en Gebruikers mogen de Diensten of Inhoud niet gebruiken voor enig ander doel dan hierboven uiteengezet.

In het bijzonder mag een gebruiker in geen geval:

alle auteursrechten, handelsmerken of andere eigendomsvermeldingen in de inhoud en/of op kopieën van de inhoud gemaakt onder deze gebruiksvoorwaarden verwijderen;

enige inhoud gebruiken op een manier die de rechten van het bedrijf of de rechten van een derde partij schendt;

de inhoud gebruiken op een manier die mogelijk illegaal is of in strijd is met de algemene voorwaarden van 9nine-casino.de;

de Diensten en/of Inhoud op enigerlei wijze voor uw commercieel gewin gebruiken, reproduceren, wijzigen, bewerken, mixen of remixen, voice-overs of commentaar toevoegen, weergeven, uitvoeren, publiceren, distribueren, uitzenden, uitzenden, framen, communiceren met het publiek of distribueren aan derden of de Diensten en/of Inhoud op enigerlei wijze exploiteren voor uw commercieel gewin. “Commercieel gewin” kan elke activiteit omvatten die advertentie-inkomsten of abonnementsbetalingen genereert voor het distribueren van of toegang krijgen tot bedrijfsinhoud of het verminderen van de noodzaak voor derden om zich te abonneren

Kopieer, publiceer, herpubliceer of herdistribueer onder derden of distribueer inhoud of enige informatie die op enigerlei wijze is verkregen of daarvan is afgeleid; of

Archiveer of bewaar inhoud voor toegang door andere personen dan gebruikers.

INTELLECTUEEL EIGENDOM

Het ontwerp van de site en diensten, alle software op de site en diensten, en de inhoud zijn beschermd door auteursrechten, handelsmerken, patenten en andere intellectuele eigendomsrechten en wetten van 9nine-casino.de en/of haar licentiegevers.

Een gebruiker mag de inhoud alleen bekijken, downloaden en opslaan op een compatibel apparaat, afdrukken, gebruiken, citeren en toeschrijven voor zijn eigen persoonlijke, niet-commerciële gebruik en op voorwaarde dat hij of zij 9nine-casino.de de juiste credit geeft, indien van toepassing .

9nine-casino.de behoudt zich uitdrukkelijk alle intellectuele eigendomsrechten op de Diensten en Inhoud voor en Gebruikers mogen de Diensten of Inhoud niet gebruiken voor andere doeleinden dan hierboven vermeld.

In het bijzonder mag een gebruiker in geen geval:

alle auteursrechten, handelsmerken of andere eigendomsvermeldingen in de inhoud en/of op kopieën van de inhoud gemaakt onder deze gebruiksvoorwaarden verwijderen;

enige inhoud gebruiken op een manier die de rechten van het bedrijf of de rechten van een derde partij schendt;

de inhoud gebruiken op een manier die mogelijk illegaal is of in strijd is met de algemene voorwaarden van 9nine-casino.de;

de Diensten en/of Inhoud op enigerlei wijze voor uw commercieel gewin gebruiken, reproduceren, wijzigen, bewerken, mixen of remixen, voice-overs of commentaar toevoegen, weergeven, uitvoeren, publiceren, distribueren, uitzenden, uitzenden, framen, communiceren met het publiek of distribueren aan derden of de Diensten en/of Inhoud op enigerlei wijze exploiteren voor uw commercieel gewin. “Commercieel gewin” kan elke activiteit omvatten die advertentie-inkomsten of abonnementsbetalingen genereert voor het distribueren van of toegang krijgen tot bedrijfsinhoud of het verminderen van de noodzaak voor derden om zich te abonneren

Kopieer, publiceer, herpubliceer of herdistribueer onder derden of distribueer inhoud of enige informatie die op enigerlei wijze is verkregen of daarvan is afgeleid; of

Archiveer of bewaar inhoud voor toegang door andere personen dan gebruikers.

NETENT AGB

Absolute beperking. NetEnt staat niet toe dat NetEnt Casinospellen worden geleverd aan bedrijven die actief zijn in een van de volgende rechtsgebieden (ongeacht of NetEnt Casinospellen worden geleverd door het bedrijf in dat rechtsgebied), tenzij ze over de relevante licenties beschikken: België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Italië, Letland, Litouwen, Mexico, Portugal, Roemenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Verenigd Staten van Amerika.

Gebieden op de zwarte lijst. Niet alle NetEnt casinospellen worden mogelijk aangeboden in de volgende gebieden: Afghanistan, Albanië, Algerije, Angola, Australië, Bahama’s, Botswana, België, Bulgarije, Colombia, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Ecuador, Ethiopië, Frankrijk, Ghana, Guyana, Hong Kong, Italië, Iran, Irak, Israël, Koeweit, Letland, Litouwen, Mexico, Namibië, Nicaragua, Noord-Korea, Pakistan, Panama, de Filippijnen, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Zweden, Zwitserland, Soedan, Syrië, Taiwan, Trinidad en Tobago, Tunesië, Oeganda, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten van Amerika, Jemen, Zimbabwe.

Gebieden op de zwarte lijst voor merkgames. Voor de volgende games van het NetEnt-merk gelden enkele aanvullende beperkingen naast de hierboven genoemde gebieden op de zwarte lijst:

Naast de rechtsgebieden gespecificeerd in artikel 17.2, wordt het videoslot Planet of the Apes mogelijk niet aangeboden in de volgende gebieden: Azerbeidzjan, China, India, Maleisië, Qatar, Rusland, Thailand, Turkije, Oekraïne.

Naast de rechtsgebieden vermeld in artikel 17.2, kan het Vikings videoslot mogelijk niet worden aangeboden in de volgende rechtsgebieden: Azerbeidzjan, Cambodja, Canada, China, Frankrijk, India, Indonesië, Laos, Maleisië, Myanmar, Papoea-Nieuw-Guinea, Qatar, Rusland , Zuid-Korea, Thailand, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten van Amerika.

Naast de rechtsgebieden gespecificeerd in artikel 17.2, wordt Narcos videoslot mogelijk niet aangeboden in de volgende gebieden: Indonesië, Zuid-Korea.

Naast de rechtsgebieden gespecificeerd in Sectie 17.2, wordt Street Fighter Video Slot mogelijk niet aangeboden in de volgende gebieden: Anguilla, Antigua en Barbuda, Argentinië, Aruba, Barbados, Bahama’s, Belize, Bermuda, Bolivia, Bonaire, Brazilië, Britse Maagdeneilanden , Canada, Kaaimaneilanden, China, Chili, Clipperton Island, Colombia, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominicaanse Republiek, El Salvador, Groenland, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Guyana, Haïti, Honduras, Jamaica, Japan, Martinique, Mexico, Montserrat, Navassa, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saba, Saint-Barthélemy, Saint-Eustatius, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Martin, Saint Martin, Saint Pierre en Miquelon, Saint Vincent en de Grenadines, Zuid-Korea, Suriname, Turks- en Caicoseilanden, Verenigde Staten van Amerika, Uruguay, Amerikaanse Maagdeneilanden, Venezuela.

Naast de rechtsgebieden gespecificeerd in artikel 17.2, wordt Fashion TV Video Slot mogelijk niet aangeboden in de volgende gebieden: Cuba, Jordanië, Turkije, Saoedi-Arabië.

Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017