NINECASINO’S VERANTWOORD GOKBELEID
Spelen bij een Nine Casino moet altijd gericht zijn op entertainment. Er is echter een bepaald percentage mensen dat tijdens het gokken de controle over zichzelf verliest. Voordat u begint met gokken, is het belangrijk om te begrijpen dat gokken nooit mag worden gezien als een bron van inkomsten of als een manier om schulden af te betalen. Het is zinvol om bij te houden hoeveel tijd en hoeveel geld er dagelijks in een online casino wordt uitgegeven.
Als u bang bent dat u meer geld uitgeeft dan u zich kunt veroorloven, of als gokken uw normale dagelijkse routine verstoort, raden wij u ten zeerste aan een aantal maatregelen te overwegen die kunnen helpen, zoals: U kunt bijvoorbeeld limieten stellen aan uw gokactiviteiten, ervoor kiezen uzelf uit te sluiten en hulp en ondersteuning zoeken bij vertrouwde, onafhankelijke bronnen. U kunt de kansspelverslavingstest doen om te kijken of u tekenen van gokverslaving vertoont.
Laten we een ID zien
1. Kleine spelers
Het Bedrijf staat niet toe dat iemand jonger dan 18 jaar een rekening opent. Elke minderjarige die probeert een rekening bij ons te openen, of iedereen die een minderjarige helpt bij het openen van een rekening bij ons, schendt onze Algemene Voorwaarden.
Om minderjarigen te beschermen, kunt u de volgende maatregelen nemen:
- Deel uw inloggegevens met niemand.
- Schakel de functie Wachtwoord onthouden niet in op inlogschermen.
- Deel uw creditcard- of bankrekeninggegevens niet met minderjarigen.
- Installeer software voor ouderlijk toezicht of internetfiltersoftware op uw computers als er personen in uw huishouden jonger dan 18 jaar zijn. U kunt dergelijke software verkrijgen op
- CyberPatrol
- GamBlock®
- Solid Oak-software
- Netto oppas
2. Gokprobleem
Er zijn veel activiteiten die een probleem kunnen worden als ze niet met mate worden gedaan (bijvoorbeeld alcohol drinken, winkelen en videogames spelen). Hetzelfde kan gebeuren tijdens het spelen. Tekenen van verslaving zijn vaak moeilijk te herkennen bij jezelf of bij andere mensen en hebben vaak niet eens iets met geld te maken. Gokken kan een symptoom zijn van een groter probleem.
Het kan zijn dat het spel een middel is geworden om te ontsnappen of om een nieuw dilemma te vermijden. Het kan zijn dat de motivatie zo onbewust is dat de persoon zich totaal niet bewust is van de werkelijke problemen en de mogelijke gevolgen. In dit geval is professionele hulp beschikbaar.
Het is van groot belang om dit gedrag vroegtijdig te onderkennen, voordat de praktische consequenties merkbaar worden. Helaas zijn de symptomen van deze ziekte niet alleen lichamelijk, maar kunnen ze ook financieel en sociaal zijn.
Gelukkig kunnen de meesten van ons ons hele leven met plezier wedden en gokken zonder dat het ooit een probleem wordt.
3. Hoe weet ik of ik tot de risicogroep behoor?
We hebben acht regels voor veilig gokken bij Ninecasino
- Casinoweddenschappen zijn gewoon leuk. Ze zijn geen carrière en kunnen er ook nooit een worden.
- Verdubbel nooit alleen maar om verliezen goed te maken.
- Stel een dagelijks, wekelijks of maandelijks budget in dat binnen de grenzen ligt van wat u zich kunt veroorloven te verliezen.
- Speel nooit kaarten of speel niet voor geld in het casino als u dronken bent, onder invloed van drugs, moe bent of zich depressief voelt.
- Houd bij hoe lang je online bent en houd bij welke weddenschappen je plaatst op 9nine-casino.de.
- Neem pauzes om fris te blijven.
- Stel een budget vast voordat u begint en houd u daaraan.
- Veel plezier!
Als u denkt dat u risico loopt op gokverslaving, zijn er veel speciale diensten en websites die u kunnen helpen. Op https://www.begambleaware.org/gambling-problems/do-i-have-a-gambling-problem vindt u een eenvoudige zelfbeoordelingstest waarmee u kunt bepalen of gokken voor u een probleem kan worden.
4. Onze service en onze tools
Ninecasino biedt een breed scala aan diensten die u kunnen helpen als u het gevoel heeft dat u een gokverslaving aan het ontwikkelen bent.
Ninecasino heeft een aantal maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat leden in een veilige omgeving kunnen wedden en spelen. Uw account is zo ontworpen en ingesteld dat u veilig plezier kunt hebben.
Bij behendigheids- en kansspelen waarbij geld betrokken is, is de uitkomst per definitie nooit zeker. Zelfs als een munt 10 keer is opgeworpen en 10 keer kop is, is de kans dat de munt bij de volgende worp munt krijgt nog steeds 50%.
Er zijn bepaalde manieren waarop u uw hele ervaring niet alleen veiliger maar ook aangenamer kunt maken. Om de stortingslimietfunctie te gebruiken, moet u inloggen op uw account. Wij raden u aan om met deze maatregelen rekening te houden als u bij Ninecasino speelt.
5. Grenzen
Stortingslimieten maken deel uit van ons beleid voor verantwoord spelen en kunnen u helpen bepalen hoeveel u uitgeeft. U kunt een dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse limiet instellen. Als alternatief kunt u een combinatie van deze limieten instellen voor extra controle.
We moedigen leden aan om een limiet te stellen aan het bedrag dat ze uitgeven. Dit kunt u eenvoudig doen onder ‘Mijn Account’ en vervolgens onder ‘Verantwoord Gokken’ door een bedrag in te vullen in één of meer van de velden ‘Dagelijkse Limiet’, ‘Weeklimiet’ of ‘Maandlimiet’. Het is een goed idee om voor jezelf een budget vast te stellen. Dit betekent dat je een melding krijgt als je meer gaat spelen dan je zou willen.
Als u een stortingslimiet instelt, wordt elk verzoek van u om die limiet te verhogen of te verwijderen gedurende 24 uur niet van kracht. Dit geeft je de mogelijkheid om over een periode na te denken of je je stortingslimiet echt wilt verhogen. Als u vóór het einde van de betreffende periode een verzoek indient om uw stortingslimiet te verlagen of een limiet in te stellen, zal dit verzoek onmiddellijk in werking treden. Mogelijk wilt u ook inzetlimieten instellen waarmee u het maximale bedrag kunt bepalen dat u tijdens elke periode wilt inzetten.
5.2. Dagelijkse limieten
Dagelijkse limieten zijn vastgesteld voor een periode van 24 uur. Zoals bij alle limieten wordt er rekening gehouden met het in de voorgaande periode gestorte bedrag. Als u bijvoorbeeld in de afgelopen 24 uur al een storting van € 20 heeft gedaan en een dagelijkse limiet van € 20 selecteert, kunt u pas opnieuw storten nadat er 24 uur zijn verstreken sinds uw laatste storting. Als u de afgelopen 24 uur een storting van € 10 heeft gedaan en een dagelijkse limiet van € 20 selecteert, kunt u maximaal € 10 storten totdat er 24 uur zijn verstreken sinds uw laatste storting.
5.3. Wekelijkse limieten
Wekelijkse limieten zijn vastgesteld voor een periode van 168 uur. Zoals bij alle limieten wordt er rekening gehouden met het in de voorgaande periode gestorte bedrag. Als u bijvoorbeeld in de afgelopen 168 uur al een storting van € 20 heeft gedaan en een wekelijkse stortingslimiet van € 20 selecteert, kunt u pas opnieuw storten nadat er 168 uur zijn verstreken sinds uw laatste storting. Als u in de afgelopen 168 uur een storting van € 10 heeft gedaan en een wekelijkse stortingslimiet van € 20 selecteert, kunt u maximaal € 10 storten totdat er 168 uur zijn verstreken sinds uw laatste storting.
Let op: Als u al een daglimiet heeft ingesteld en u stelt een wekelijks bedrag in dat lager is dan uw daglimiet, dan wordt uw daglimiet verwijderd en wordt alleen de wekelijkse limiet geïmplementeerd. Als uw wekelijkse stortingslimiet hoger is ingesteld dan uw dagelijkse limiet, kunt u de wekelijkse limiet niet overschrijden. Als uw dagelijkse limiet bijvoorbeeld is vastgesteld op € 10 en uw wekelijkse limiet op € 20, kunt u gedurende twee dagen maximaal € 10 per dag storten, maar u kunt pas meer storten als er 168 uur zijn verstreken sinds uw laatste storting.
5.4. Maandelijkse limieten
Maandelijkse limieten zijn vastgesteld op een periode van 720 uur. Zoals bij alle limieten wordt er rekening gehouden met het in de voorgaande periode gestorte bedrag. Als u bijvoorbeeld in de afgelopen 720 uur al een storting van € 50 heeft gedaan en een maandelijkse stortingslimiet van € 50 selecteert, kunt u pas opnieuw storten nadat er 720 uur zijn verstreken sinds uw laatste storting. Als je in de afgelopen 720 uur een storting van € 20 hebt gedaan en een stortingslimiet van € 50 hebt ingesteld, kun je maximaal € 30 storten totdat er 720 uur zijn verstreken sinds je laatste storting.
Let op: Als u al een dagelijkse en/of wekelijkse limiet heeft ingesteld en uw maandlimiet is ingesteld op een bedrag dat lager is dan deze limieten, dan worden deze limieten verwijderd en wordt alleen de maandlimiet geïmplementeerd. Als uw maandlimiet hoger is ingesteld dan uw dagelijkse en wekelijkse limieten, kunt u de maandlimiet niet overschrijden. Als uw dagelijkse limiet bijvoorbeeld is vastgesteld op € 10, uw wekelijkse limiet is € 20, en uw maandelijkse limiet is € 50, dan kunt u twee dagen lang maximaal € 10 per dag storten, maar u kunt geen verdere stortingen doen. stortingen tot 168 uur zijn verstreken sinds uw laatste storting.
Als u meer voorbeelden wilt of hulp bij het instellen van stortingslimieten, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via [email protected].
6. Volg uw activiteit
Uw account biedt u een volledig overzicht van alle weddenschappen die u ooit heeft geplaatst. Hierdoor kun je gemakkelijk en eenvoudig bijhouden wat je doet, hoe lang het duurt en of je verstandig gokt of niet.
7. Neem contact op met ons klantenserviceteam
Alle leden van ons klantenserviceteam zijn getraind in maatschappelijke verantwoordelijkheid en zijn zich bewust van de risico’s van gokverslaving. Als u denkt dat u gevaar loopt, zijn zij er om u te helpen. Zij zullen u uitleggen welke maatregelen u bij 9nine-casino.de kunt nemen om uw gokgedrag te beperken en u doorverwijzen naar gespecialiseerde organisaties die u kunnen helpen. U kunt ons klantenserviceteam per e-mail bereiken op [email protected].
8. Zelfuitsluiting
Als u het gevoel heeft dat u verslaafd raakt aan gokken, kunt u overwegen uzelf permanent uit te sluiten van alle spelomgevingen. Als u besluit dat u niet langer bij Ninecasino wilt spelen, kunt u uw toegang permanent blokkeren door contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail op [email protected] en uw accountstatus te wijzigen in “Permanente zelfuitsluiting”. Als u zichzelf voor een bepaalde periode wilt uitsluiten, kunt u dit doen door contact op te nemen met onze ondersteuning via e-mail op [email protected].