NINECASINO PRIVACYBELEID
- Dit privacybeleid, voor het laatst bijgewerkt op 01-04-2024, zet de gegevensverwerkingspraktijken uiteen die door Ninecasino worden uitgevoerd . Hier bij Ninecasino willen we de zaken eenvoudig en duidelijk maken voor onze klanten, en dat houdt onder meer in dat we duidelijk, transparant en open zijn over wat we verzamelen en hoe en waarom we de verzamelde gegevens gebruiken. Daarom gaat deze pagina uitgebreid in op de details.
- In ons beleid wordt uitgelegd hoe we uw persoonlijke gegevens gebruiken, of u ons nu alleen bezoekt, een storting doet of een van onze spellen speelt. Dit beleid bevat informatie die u wellicht nog niet kent over uw privacyrechten, de omstandigheden waaronder wij informatie over u delen en ontvangen, en hoe wij deze gebruiken om de marketing die u ontvangt te personaliseren. Neem dus de tijd om alle secties aandachtig te lezen.
PRIVACYBELEID
- Ninecasino zal de privacy van al haar klanten altijd waarderen en respecteren. Uw privacy is belangrijk voor zowel u als ons en wij doen u de volgende belofte:
- Ninecasino doet er alles aan om uw privacy te beschermen. Wij zijn van mening dat we met uw persoonlijke gegevens het u gemakkelijker en leuker kunnen maken. Wij zullen uw persoonlijke gegevens altijd veilig bewaren. We zullen u duidelijk en open uitleggen waarom we uw persoonlijke gegevens verzamelen en hoe we deze gebruiken. Waar u keuzes of rechten heeft, zullen wij u deze uitleggen en uw wensen respecteren.
- Om een opname te kunnen maken, moet een speler de actief gestorte bedragen minstens één keer doorspelen voordat hij kan opnemen. Deze procedure is in overeenstemming met de praktijken ter bestrijding van het witwassen van geld.
- Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om aanvullende procedures en middelen te gebruiken om de identiteit van een klant (Know Your Client) te verifiëren wanneer geld op de rekening wordt gestort. Dit kan onder meer bestaan uit (maar is niet beperkt tot) een selfie met een document of identiteitsbewijs. Om de account van een speler te verifiëren, heeft het casinomanagement documenten nodig (ID, betalingssystemen, energierekeningen, enz.) in Latijns of Cyrillisch schrift. In het geval dat een speler niet de mogelijkheid heeft om documenten in de bovenstaande schriftelijke vorm te presenteren, behoudt het casino zich het recht voor om een videoverificatie te eisen waarin de speler zijn documenten presenteert.
- Spelers die in CAD storten kunnen alleen geld opnemen via EcoPayz, Interac, Instadebit en iDebit (een minimale storting via deze betalingsopties is vereist om ze te activeren voor opname).
- Het Bedrijf behoudt zich het recht voor om het nummer te bellen dat in het account van de Klant staat vermeld, wat een noodzakelijk onderdeel kan zijn van de KYC-procedure. Er worden geen opnames verwerkt totdat het account volledig is geverifieerd.
WELKE PERSOONLIJKE GEGEVENS WORDEN VERZAMELD EN WANNEER
Door gebruik te maken van onze diensten:
- Informatie over hoe u omgaat met onze producten
- Informatie over uw online surfgedrag op de Website – zie ons Cookiebeleid voor meer details;
- Informatie over alle apparaten die u hebt gebruikt om toegang te krijgen tot onze Diensten (zoals model, besturingssysteem, IP-adres, browsertype, identificatie van het mobiele apparaat)
- Telefoongesprekken opnemen – wij kunnen telefoongesprekken met u afluisteren of opnemen. Dit kunnen wij doen om te controleren of wij uw instructies correct hebben uitgevoerd; om vragen of problemen op te lossen; voor regelgevende doeleinden; om onze servicekwaliteit te verbeteren; om ons te helpen onze medewerkers op te leiden of om fraude of andere misdaden op te sporen of te voorkomen.
- Informatie die u vrijwillig met ons heeft gedeeld of anderszins openbaar heeft gemaakt, zoals sociale media-profielen
Speciale gegevenscategorieën
- De persoonlijke gegevens verzameld door 9nine-casino.de kunnen zogenaamde “speciale gegevenscategorieën” omvatten, zoals gegevens over gezondheid (gerelateerd aan verantwoord gokken) (zie sectie “Waarom verzamelen we uw persoonlijke gegevens en op welke basis”) .
- We hebben aanvullende maatregelen genomen om uw gevoelige persoonsgegevens en de vertrouwelijkheid ervan te beschermen (zie sectie “Beveiliging van uw gegevens en vertrouwelijkheid”).
WAAROM VERZAMELEN WIJ UW PERSOONLIJKE GEGEVENS EN OP WELKE BASIS?
Om u onze diensten te verlenen op grond van ons contract
- om spel- en gokdiensten, activiteiten of online-inhoud aan te bieden, om u informatie hierover te verstrekken en om uw verzoeken en verzoeken te verwerken;
- voor “servicebeheerdoeleinden”, zoals wachtwoordherinneringen, serviceberichten zoals site-onderhoud, updates van ons privacy- en cookiesbeleid of onze algemene voorwaarden, om u op de hoogte te stellen wanneer uw Ninecasino-account inactief is geworden en om u te vragen of u dat wilt om het opnieuw te gebruiken voordat we het sluiten;
- om uw transacties te verwerken;
Op basis van legitieme belangen – uw gegevens moeten worden verwerkt voor de hieronder uiteengezette doeleinden, tenzij onze belangen zwaarder wegen dan de belangen, rechten of vrijheden van de betrokkenen (zoals u). Om te bepalen of wij op deze grondslag uw gegevens mogen verwerken, houden wij rekening met een aantal factoren, zoals: B. wat er aan u is gecommuniceerd op het moment dat u uw gegevens heeft verstrekt, welke verwachtingen u heeft ten aanzien van de verwerking van de gegevens, wat voor soort gegevens er zijn en welke effecten de verwerking op u heeft.
Om uw ervaring te personaliseren
- om een relevantere, op maat gemaakte service te bieden. We kunnen uw gamegeschiedenis bijvoorbeeld gebruiken om u gepersonaliseerde aanbevelingen en producten aan te bieden;
- Als u bent ingelogd of geabonneerd bent op onze marketingaanbiedingen, ontvangt u een persoonlijke service. Als u deze diensten niet wenst te ontvangen, kunt u zich afmelden voor marketingaanbiedingen of voor personalisatie door contact op te nemen met onze klantenservice of een e-mail te sturen naar onze functionaris voor gegevensbescherming.
Om onze diensten en producten te verbeteren
- om u de meest gebruiksvriendelijke online navigatie-ervaring te bieden;
- voor analyse- en onderzoeksdoeleinden zodat we de diensten van Ninecasino kunnen verbeteren;
- Het testen van nieuwe systemen en het beoordelen van upgrades van bestaande systemen;
- Beoordeling van de marketingeffectiviteit, marktonderzoek en training;
- Klantmodellering, statistische en trendanalyse met als doel het ontwikkelen en verbeteren van producten en diensten.
Om contact met u op te nemen en met u te communiceren
- Contact met u op te nemen over onze dienstverlening, bijvoorbeeld per telefoon, e-mail, post of social media;
- het beheren van promoties en wedstrijden waaraan u wilt deelnemen;
- U uitnodigen om deel te nemen aan en beheer te nemen van klantonderzoeken, vragenlijsten en andere marktonderzoeksactiviteiten die namens ons door Ninecasino en andere organisaties worden uitgevoerd (wij voeren marktonderzoek uit om onze diensten te verbeteren. Als wij hierover echter contact met u opnemen, bent u niet verplicht om: Als u ons vertelt dat u niet gecontacteerd wilt worden voor marktonderzoeksdoeleinden, zullen wij die beslissing respecteren en zal uw vermogen om onze Diensten te gebruiken niet worden beïnvloed).
- Beantwoord uw vragen en klachten.
Om uw spel veiliger en leuker te maken
- om het gebruik van software van derden bij peer-to-peer-gokken te ontmoedigen, voorkomen of detecteren;
- om activiteiten die onze Algemene Voorwaarden schenden af te schrikken, te voorkomen of op te sporen;
- om uw betalingsvermogen te controleren en ervoor te zorgen dat u over voldoende middelen beschikt om van onze diensten gebruik te maken.
Speciale gegevenscategorieën
Wij verwerken deze gegevens alleen als:
- U heeft uitdrukkelijk toestemming gegeven;
- het gaat om persoonsgegevens die u openbaar heeft gemaakt;
- dit is noodzakelijk om juridische claims te doen gelden, uit te oefenen of te verdedigen;
- noodzakelijk is om redenen van aanzienlijk openbaar belang op grond van het recht van de Europese Unie of een lidstaat.
WANNEER DELEN WIJ UW PERSOONLIJKE GEGEVENS?
- Over het algemeen delen wij uw persoonsgegevens niet met derden buiten de groep voor marketingdoeleinden. Er zijn echter omstandigheden waarin wij uw persoonlijke gegevens kunnen delen met andere bedrijven, met derde partijen die namens ons diensten aan u verlenen, en met andere derde partijen als onderdeel van onze naleving van onze wettelijke verplichtingen.
- In de volgende omstandigheden kunnen we persoonlijke gegevens aan derden bekendmaken:
- indien een toezichthoudende autoriteit en/of een wettelijke bepaling van toepasselijk recht dit vereist;
- Wij kunnen de financiële instelling waarbij de rekening van een rekeninghouder wordt aangehouden opdracht geven en autoriseren om alle door de regelgevende instantie gevraagde informatie met betrekking tot de rekening van een rekeninghouder openbaar te maken;
- om onze wettelijke rechten vast te stellen, uit te oefenen of te verdedigen;
- We kunnen uw persoonlijke gegevens delen met derden voor verificatie, betaalbaarheidscontroles en fraudedetectiedoeleinden);
- aan dienstverleners die ons in staat stellen onze diensten te leveren, zoals bedrijven die ons helpen met technologische diensten, het opslaan en aggregeren van gegevens, het verwerken van betalingen of het aanbieden van relevante online advertenties voor onze producten en diensten;
- met externe auditors die onafhankelijke audits kunnen uitvoeren als onderdeel van onze accreditaties;
- aan een organisatie waaraan wij een deel van ons bedrijf of een van onze rechten of plichten die voortvloeien uit een overeenkomst die wij met u hebben, verkopen of overdragen (of onderhandelingen aangaan over een verkoop of overdracht). Als de overdracht of verkoop plaatsvindt, kan de organisatie die uw persoonlijke gegevens ontvangt, uw persoonlijke gegevens op dezelfde manier gebruiken als wij;
- aan alle andere rechtsopvolgers van ons bedrijf; of
- met de relevante toezichthoudende autoriteit over zelfuitsluitingskwesties.
- Als we een fusie of bedrijfsverkoop ondernemen, zullen de persoonlijke gegevens van klanten waarschijnlijk worden opgenomen in de verkoop/overdracht. Wij informeren u voorafgaand aan een dergelijke overdracht van persoonlijke gegevens. Zelfs als uw persoonlijke gegevens worden gedeeld, zullen wij ervoor zorgen dat deze alleen worden gebruikt voor de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid.
HOE LANG BEWAART NINECASINO MIJN GEGEVENS?
Uw rechten en keuzes met betrekking tot uw persoonlijke gegevens
- Wij begrijpen dat u volgens de wet en onder bepaalde voorwaarden een aantal rechten heeft met betrekking tot de persoonlijke informatie die wij over u bewaren. Als u deze rechten wilt uitoefenen, kunt u per e-mail contact opnemen met onze functionaris voor gegevensbescherming op [email protected]. Deze rechten omvatten het recht op toegang, wijziging en verwijdering van de persoonlijke gegevens die wij over u bewaren, het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens, het recht om uw toestemming in te trekken en het recht op gegevensoverdraagbaarheid. U heeft ook het recht om een klacht in te dienen bij uw gegevensbeschermingsautoriteit als u zich zorgen maakt over de verwerking van uw gegevens. Daarnaast heeft u bepaalde rechten met betrekking tot geautomatiseerde besluitvorming en ‘profilering’.
- De persoonlijke gegevens die we tijdens de registratie vragen, zijn verplicht (tenzij als optioneel aangegeven in de formulieren) en we hebben deze nodig om uw registratie te verwerken, contact met u op te nemen en te voldoen aan de gok- en financiële wetten die op u van toepassing zijn. Indien u deze persoonsgegevens niet wenst te verstrekken, kunt u helaas geen gebruik maken van onze diensten.
- Recht op toegang tot en correctie van de informatie die wij over u bewaren. U heeft het recht om een kopie op te vragen van de persoonlijke informatie die wij over u bewaren. Dit wordt een toegangsverzoek van een betrokkene genoemd. U hebt ook het recht om te verzoeken dat alle informatie die wij over u bewaren en die mogelijk onjuist is of die is gewijzigd sinds u deze voor het eerst aan ons verstrekte, wordt bijgewerkt of verwijderd. Deze verzoeken zijn gratis en kunnen per e-mail worden verzonden naar onze functionaris voor gegevensbescherming of door contact op te nemen met de klantenservice op ons [email protected] .
- Recht om uw gegevens te verwijderen. In bepaalde omstandigheden kunt u ons vragen de persoonlijke gegevens die wij over u bewaren te verwijderen (“recht om vergeten te worden”). Dit geldt ook in de volgende gevallen:
- de informatie is niet langer nodig voor het doel waarvoor deze is verzameld (zoals uitgelegd in ons privacybeleid);
- als u eerder toestemming heeft gegeven voor het gebruik van uw gegevens, maar deze toestemming wilt intrekken en wij geen andere wettelijke basis kunnen bieden voor het gebruik van de gegevens onder de wetgeving inzake gegevensbescherming;
- wij verwerken uw gegevens op basis van onze legitieme belangen en kunnen geen dwingende legitieme redenen aantonen voor verdere verwerking van de gegevens;
- we hebben geen wettelijke basis voor de verwerking van uw gegevens op grond van de wetgeving inzake gegevensbescherming;
- de gegevens moeten worden verwijderd om te voldoen aan een wettelijke verplichting;
Dit recht is onderworpen aan verplichte bewaartermijnen onder de EU-/lokale wetgeving.
- Recht op beperking van de verwerking. U heeft het recht om ons te vragen de verwerking van uw persoonsgegevens te beperken (“blokkeren” of “onderdrukken”). Als de verwerking wordt beperkt, kunnen wij uw gegevens nog steeds opslaan, maar zullen wij deze niet langer gebruiken. We houden lijsten bij van mensen die hebben gevraagd om verder gebruik van hun gegevens te ‘blokkeren’ om ervoor te zorgen dat in de toekomst aan de beperking wordt voldaan. U heeft dit recht als:
- u betwist de juistheid van de persoonsgegevens (terwijl wij de zaak onderzoeken);
- de verwerking is onrechtmatig en u weigert de gegevens te verwijderen en vraagt in plaats daarvan om beperking van de verwerking;
- wij de gegevens niet langer nodig hebben, maar u deze wel nodig heeft om rechtsvorderingen in te stellen, uit te oefenen of te verdedigen, en
- Wij verwerken uw gegevens om onze legitieme zakelijke belangen te beschermen, maar u heeft bezwaar gemaakt en wij onderzoeken momenteel de redenen voor verdere verwerking.
- Recht op gegevensportabiliteit. U heeft het recht om de persoonlijke informatie die u ons verstrekt te ontvangen in een ‘algemeen gebruikt, machinaal leesbaar formaat’. Hierdoor kunt u uw gegevens voor verschillende diensten voor uw eigen doeleinden openen en hergebruiken. Als u bijvoorbeeld besluit over te stappen naar een andere provider, kunt u uw gegevens eenvoudig en veilig verplaatsen, kopiëren of overdragen tussen onze IT-systemen en die van u, zonder dat dit de bruikbaarheid beïnvloedt. Dit is echter geen algemeen recht en ontstaat alleen als de verwerking van uw gegevens:
- op basis van uw toestemming of indien dit noodzakelijk is voor de uitvoering van een overeenkomst, en
- als de gegevens uitsluitend automatisch worden verwerkt
- Recht om bezwaar te maken. Vanwege uw specifieke situatie kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens. Dit betekent:
- op basis van onze legitieme zakelijke belangen (inclusief profilering); of
- wordt gedaan voor onderzoeks- en statistische doeleinden
U heeft ook het recht om bezwaar te maken tegen het gebruik van uw persoonlijke gegevens voor direct marketingdoeleinden (inclusief profilering).
- Recht om toestemming in te trekken. Als wij vertrouwen op uw toestemming als basis voor de verwerking van uw persoonlijke gegevens – bijvoorbeeld voor verkoop- en marketingcommunicatie – heeft u het recht om uw toestemming op elk gewenst moment in te trekken. Wij zullen er altijd naar streven om het gemakkelijker voor u te maken om uw toestemming in te trekken door de optie ‘afmelden’ te selecteren in alle communicatie die u van ons ontvangt. Als u merkt dat dit niet het geval is, kunt u eenvoudig per e-mail contact opnemen met onze functionaris voor gegevensbescherming op [email protected] en wij zullen proberen de kwestie zo snel mogelijk op te lossen.
- Rechten met betrekking tot geautomatiseerde besluitvorming, inclusief profilering. Soms gebruiken we systemen om geautomatiseerde beslissingen te nemen op basis van uw persoonlijke gegevens. Dit helpt ons ervoor te zorgen dat onze beslissingen snel, eerlijk, efficiënt en correct zijn op basis van onze kennis. Deze geautomatiseerde beslissingen kunnen van invloed zijn op de producten, diensten of functies die wij u nu of in de toekomst aanbieden, of op uw vermogen om onze Diensten te gebruiken.
In de volgende situaties kunnen wij gebruik maken van geautomatiseerde besluitvorming:
- Op maat gemaakte producten en diensten – we kunnen u in groepen met vergelijkbare klanten (segmenten) verdelen om uw voorkeuren en behoeften te bestuderen en te leren kennen en u een op maat gemaakte ervaring te bieden;
- Fraudedetectie – we gebruiken uw persoonlijke gegevens om te bepalen of uw account kan worden gebruikt voor fraude of het witwassen van geld. Als wij denken dat er een risico op fraude bestaat, kunnen wij het account blokkeren of opschorten;
- Account openen – wanneer u bij ons een account opent, zullen wij op basis van onze kennis beoordelen of het product of de dienst voor u relevant is. Ook controleren wij of u voldoet aan de eisen die gesteld worden om een rekening te openen. Dit kan de verificatie van leeftijd, woonplaats, nationaliteit of financiële status omvatten;
- Risicobeoordeling met betrekking tot uw weddenschap.
De wetgeving inzake gegevensbescherming is bedoeld om individuen te beschermen tegen schade die kan voortkomen uit beslissingen – inclusief profilering – die zonder menselijke tussenkomst zijn genomen. U heeft het recht om niet te worden onderworpen aan een besluit – inclusief profilering – als dit gebaseerd is op de geautomatiseerde verwerking van uw persoonsgegevens en voor u rechtsgevolgen of een vergelijkbare significante impact heeft.
Houd er rekening mee dat dit recht niet van toepassing is als de verwerking:
- noodzakelijk is voor het aangaan of uitvoeren van een overeenkomst met u; of
- indien toegestaan door de wet; of
- als het gebaseerd is op uw uitdrukkelijke toestemming.
Alle vragen met betrekking tot deze sectie moeten worden gericht aan onze functionaris voor gegevensbescherming op het e-mailadres [email protected].
We zullen snel en binnen één maand na ontvangst van het verzoek reageren op al uw verzoeken met betrekking tot dit gedeelte. Na voorafgaande kennisgeving kan deze periode indien nodig met nog eens (1) maand worden verlengd, rekening houdend met de complexiteit van het verzoek en het aantal andere hangende verzoeken. Als uw verzoek wordt afgewezen, zullen wij daarvoor passende redenen opgeven.
Als uw verzoek niet voldoet aan de vereisten van de Wet op Gegevensbescherming, behouden wij ons het recht voor om (a) een redelijke vergoeding in rekening te brengen, rekening houdend met de administratieve kosten voor het verstrekken van de informatie of kennisgeving of het ondernemen van de gevraagde actie, of (b) wijs uw aanvraag af.
VEILIGHEID VAN UW GEGEVENS EN VERTROUWELIJKHEID
- Wij doen er alles aan om de persoonlijke informatie die u ons toevertrouwt, te beschermen. We nemen alle redelijke stappen om ervoor te zorgen dat alle gegevens die via 9nine-casino.de worden verzameld, veilig en in overeenstemming met dit privacybeleid en strikte normen voor gegevensbescherming worden behandeld. Dienovereenkomstig hebben we robuuste procedures en technologieën ingevoerd om uw informatie te beschermen tegen ongeoorloofde toegang en misbruik.
- Onze betalingsproviders coderen uw creditcardgegevens. Wij hechten veel waarde aan het beschermen van de vertrouwelijke informatie van onze klanten en werken daarom alleen met de beste betalingsproviders.
- De veiligheid van onze systemen en applicaties wordt meerdere keren per jaar gecontroleerd door externe beveiligingsexperts. We beschikken ook over een inbraakdetectiesysteem dat al het netwerkverkeer 24 uur per dag controleert op tekenen van aanvallen of inbraakpogingen.
- We hebben onze eigen fraudebestrijdingsafdeling en moderne systemen om verdachte activiteiten te detecteren en te voorkomen om ervoor te zorgen dat 9nine-casino.de een veilig speelveld blijft.
- Elk account dat bij verdachte activiteiten betrokken blijkt te zijn, wordt opgeschort en volledig onderzocht. Als u twijfels heeft over de activiteit op uw accounts, zoals: Mochten er bijvoorbeeld niet-herkende transacties in de transactiegeschiedenis of verrassende wijzigingen in het rekeningsaldo optreden, neem dan direct contact met ons op.
- 9nine-casino.de maakt gebruik van SSL-codering, die de vertrouwelijkheid van uw gegevens tijdens de gegevensoverdracht garandeert. In geen geval verzamelen, bewaren of dragen wij gegevens van uw kaart over. Betalingstransacties worden volledig uitgevoerd via de beveiligde server van de betalingsgateway.
KLACHTEN
- Als u een klacht wilt indienen over onze omgang met uw persoonlijke gegevens, kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar onze functionaris voor gegevensbescherming op [email protected], zodat we de zaak kunnen onderzoeken.
- Als u niet tevreden bent met ons antwoord of van mening bent dat wij uw persoonsgegevens niet in overeenstemming met de wet verwerken, kunt u een klacht indienen bij uw nationale gegevensbeschermingsautoriteit.
WIJZIGINGEN IN HET PRIVACYBELEID
Dit privacybeleid kan van tijd tot tijd worden bijgewerkt om wijzigingen weer te geven in de manier waarop we werken of hoe ons werk wordt beheerd. Daarom moet u deze controleren telkens wanneer u ons persoonlijke informatie verstrekt. De laatste revisiedatum wordt op deze pagina weergegeven. Als u niet akkoord gaat met deze wijzigingen, stop dan met het verstrekken van persoonlijke gegevens aan 9nine-casino.de of maak op geen enkele manier gebruik van onze diensten. Anders wordt u geacht de wijzigingen in het Privacybeleid te hebben geaccepteerd als u dit blijft doen. U kunt uw 9nine-casino.de-account ook op elk gewenst moment verwijderen. Stel dat er materiële wijzigingen in het privacybeleid plaatsvinden die bijvoorbeeld van invloed zijn op de manier waarop we uw persoonlijke gegevens willen gebruiken. Als we dit doen, zullen we een meer prominente kennisgeving verstrekken (inclusief kennisgeving van wijzigingen in het privacybeleid per e-mail voor bepaalde diensten). U moet uitdrukkelijk akkoord gaan met een dergelijke wijziging als u de Services wilt blijven gebruiken, en de wijziging wordt onmiddellijk van kracht zodra u deze accepteert.
Als u uw verplichtingen schendt of als wij redelijkerwijs vermoeden dat de door u verstrekte informatie onjuist of onvolledig is of op enigerlei wijze in strijd is met de Wet Bescherming Persoonsgegevens of dit Privacybeleid, behouden wij ons het recht voor om uw registratieaanvraag of uw account onmiddellijk te weigeren en uw account op te schorten of beëindigen zonder voorafgaande kennisgeving. In dit geval heeft u geen recht op enige compensatie vanwege de afwijzing van uw aanvraag of de schorsing of beëindiging van uw account.
UW VERPLICHTINGEN
Door 9nine-casino.de te gebruiken en uw persoonlijke gegevens te verstrekken, erkent u dat u verplicht bent om uw gegevens actueel, nauwkeurig en volledig te verstrekken, zoals gevraagd door 9nine-casino.de. Bovendien moet u ons op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen in uw gegevens, zodat deze altijd actueel en accuraat zijn.